პროექტები



პროექტის სახელწოდება
შინდისის გმირები
პროექტის მთავარი იდეა
მოსწავლეები მოიძევენ ინფორმაციას რითი დაგვამახსოვრა თავი 21 საუკუნეში შინდისმა,რეალური წარმოდგენა შეექმნებათ ოკუპაციის მძიმე შედეგების შესახებ.გაეცნობიან შინდისის გმირებს,მათი გმირობის ისტორიებს
პროექტის მნიშვნელობა/აქტუალურობა
მოსწავლეები გააანალიზებენ ისტორიულ ფაქტებს საქართველოს პირველი ოკუპაციიდან ,დღევანდელი, მცოცავი ოკუპაციის შესახებ.ისტის დახმარებით შეაგროვებენ იფორმაციას შინდისის გმირებზე,.იმსჯელებენ ოკუპაციის უარყოფით შედეგებზე და ქართველი თანამედროვე გმირების თავდადებაზე.
პროექტის მიზნები
სტანდარტი ქართ. viii.1
მოსწ.შეუძლია კონკრეტულ საკითხზე მსჯელობა,მოსმენა და საკუთარი თვალსაზრისის წარმოდგენა აუდიტორიის წინაშე.
სტანდაეტი ქართ. viii.4
მოსწ.შეუძლია ზეპირი გამოსვლის მოსამზადებლად სტრატეგიების არჩევა და გამოყენება
სტანდარტი ქართ. viii.10
მოსწ.შუძლია წერილობით გადმოსცეს საკუთარი თვალსაზრისი,იმსჯელოს კონკრეტულ საკითხზე სათანადო არგუმენტების მოხმობით.
სტანდარტი ქართ. viii.11
მოსწავლეს შეუძლია წერილობითი ტექსტის ფორმისა და სტილის შერჩევა მიზნისა და აუდიტორიის გათვალისწინებით

მოსწავლეები შეძლებენ ისტორიული ფაქტების მოძიებას და დაჯგუფებას,ისტის გამოყენებით ინფორმაციის მოძიებას,ფოტოკოლაჟის შექმნას .განუვითარდებათ თანამშრომლობის უნარები
მოსწავლეთა ასაკი
13 წელი
მოსწავლეთა რაოდენობა
8 მოსწავლე,მათ შორის არ არის სსსმ მოსწავლე
ვადები/ხანგძლივობა
2 თვე
მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები რა შიძლება შეიქმნას
მოსწავლეები მოძიებული სურათებით შექმნიან სლაიდ შოუს.გააკეთებენ კედლის გაზეთს.ზეპირად ისწავლიან ქართველი მწერლების მიერ ოკუპაციაზე შექმნილ ლექსებს და წაუკითხავენ თანაკლასელებს.შემდეგში ოკუპაციის კვირეულში ჩაატარებენ ქართველი გმირების ხსოვნისადმი მიძღვნილ ღონისძიებას სახელწოდებით:,,მათ ხსოვნას ქვეყანა სანთლებად აინთებს”.წარმოადგენენ პრეზენტაციებს
პროექტისთვის საჭირო ძირითადი რესურსები
კალამი,რვეული,თაბახის ფურცლები,წიგნები, კომპიუტერი,ფორმატები,მარკერები,ფოტოაპარატი, პროექტორი,
პროექტის მსვლელობა (ძირითადი აქტივობები)
აქტივობა 1
მოსწავლეებმა შეისწავლეს გალაკტიონის ლექსი :,,შინდისის ჭადრებს”,მისი დასრულების შემდეგ მასწავლებელი ავალებს მოსწავლეებს მოიძიონ ინფორმაცია რითi  დაგვამახსოვრა თავი ოცდამეერთე საუკუნის შინდისმა და შექმნან პროექტი შინდისის გმირების შესახებ

აქტივობა 2
მასწავლებელი ყოფს ბავშვებს წყვილებად  და ურიგებს წინასწარ გამზადებულ ბარათებს,სადაც მოთავსებულია შინდისის გმირების სამ-სამი სახელი და სთხოვს მოიძიონ ინფორმაცია მათ შესახებ.
აქტივობა 3
მასწავლებელი წყვილებს აძლევს ინსტრუქციას შესასრულებელი დავალების შესახებ.კითხვა- პასუხის რეჟიმით ახდენს წინარე ცოდნის გახსენებას

აქტივობა 4
წყვილები ისტორიის მასწავლებელთან კონსულტაციის შემდეგ,ინტერნეტის საშუალებით მოიძევენ ინფორმაციას ოკუპაციის და შინდისის გმირების შესახებ,ახდენენ ინფორმაციის დახარისხებას და ისტის პედაგოგის დახმარებით ქმნიან სლაიდებს

აქტივობა 5
წყვილები ხვდებიან საგნის მასწავლებელს და არსებული მასალის შესახებ იღბენ მისგან უკუკავშირს.ხარვეზების შემთხვევაში წყვილებს ეძლევათ დამატებითი დრო მათ გამოსასწორებლად.

აქტივობა 6
მოძიებული ინფორმაციის და ფოტომასალის საფუძველზე მოხდა წყვილების მიერ ინფორმაციის შეჯამება და შესაბამისი სლაიდების და კედლის გაზეთის შექმნა

აქტივობა 7
მასწავლებელი ხვდება მოსწავლეებს და იგეგმება დრო პროექტის წარდგენისა

აქტივობა 8
მზადდება აუდიტორია მოსწავლეების მიერმომზადებული პროექტის წარსადგენად.მიწვეულ იქნენ ინტეგრირებული საგნის პედაგოგები .შემდეგში, 25 თებერვალს,იგეგმება პროეფტი ფართო საზოგადოებას წარუდგინონ

აქტივობა 9
წარდგენილ იქნა მოსწავლეების მიერ შექმნილი პროექტის პრეზენტაცია თანდართული კედლის გაზეთით,სლაიდშოუთი და ფოტოკოლაჟით

აქტივობა 10
ჯგუფებმა შექმნეს კლასის ბლოგი და ყველა შექმნილი მასალა განთავსდება ბლოგზე.
საგნებთან/საგნიობრივ ჯგუფებთან კავშირი
ისტორია,ისტი
პროექტის ხელმძღვანელი
თამარ იაძე-ზედგინიძე
ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა
iadzetamar@gmail.com
პროექტის ვებ-გვერდი/ბლოგი
https://iadzetamar.blogspot.com/

Комментариев нет:

Отправить комментарий

ისტის გამოყენება საგაკვეთილო პროცესში

ტრენინგების დაწყების პირველივე დღიდან აქტიურად დავიწყეთ კომფიუტერებთან მუშაობა.ტრენერმა აგვიხსნა თუ რამდენად მნიშვნელოვანია ისტის გამოყენ...